niedziela, 4 stycznia 2015

I po Świętach...

Czekaliśmy na nie tygodniami, a one trwały tylko kilka dni i już są za nami...
Święta.
Korzystając z tego, że okres Świąt Bożego Narodzenia zakończy się "dopiero" w najbliższy wtorek, pochwalę się jeszcze kilkoma moimi pracami świątecznymi :) Dzisiaj dużo wizualizacji, mniej czytania.

Kartki z bombkami oraz te z gwiazdą (zdjęcia w dalszej części posta) wykonałam z użyciem taśmy do pakowania. Tak, dobrze przeczytaliście :) Jest to bardzo prosta technika, dająca piękny efekt. Taśmę przykleiłam od wewnętrznej strony kartki (klejem do góry), a później posypałam ją brokatem. Dokleiłam kawałek wstążki, kokardkę i bombka jak marzenie ^^



 


Kartki z reniferami także powstały w różnych wersjach kolorystycznych ;)















 








W większości przypadków wykorzystałam papiery od Galerii Papieru (poza papierem w błyszczące gwiazdki, który zakupiłam kilka lat temu w jednym z papierniczych).


Pozdrawiam (już) Noworocznie!

Szerit :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz