niedziela, 30 marca 2014

Różowe zaręczyny

(moja Przyjaciółka): Powiedzieć Ci coś, czy chcesz się dowiedzieć pocztą pantoflową?
(Ja):  Zaręczyłaś się?
(moja Przyjaciółka): Yhmy -.-

W tym momencie zrodził się w mojej głowie pomysł na "karteczną pamiątkę" tego wspaniałego wydarzenia.
Kilkanaście godzin później kartka gratulacyjna trafiła na ręce szczęśliwych narzeczonych :) 







Choć wykorzystałam na prawdę piękne zdjęcie Narzeczonych, pozwoliłam sobie ukryć nieco ich wizerunki ;)
A do karteczki wykorzystałam papier Galerii Papieru (podkład różowy w białe kropeczki) i Decorer (papier w róże).

Jeszcze raz życzę szczęścia i miłości! Do zobaczenia na ślubie!!! :D ( i wcześniej ;) )


Pozdrawiam cieplutko w ten wiosenny dzień,

Szerit :)

1 komentarz:

  1. Cudowna ^_^ I mam ją na (współ) własność :D
    Tylko zapomniałaś dodać, że największy kwiat jest twojej własnej produkcji :)

    OdpowiedzUsuń