niedziela, 23 marca 2014

Kwiatki - bratki

Wiosna wreszcie do nas zawitała a wraz z nią kwiaty! Te, które zakwitły w mojej wyobraźni uczepiły się kartek i dały taki oto efekt:



Bratki powstały w celu remake'u kartki, którą moja prababcia dostała od swojego przyszłego męża w roku 1928 (o ile dobrze pamiętam) z okazji imienin. Córka tychże zakochanych, a moja babcia - bardzo sentymentalna osoba - zainspirowała mnie do stworzenia takiej karteczki. 
W efekcie kartka wylądowała w ramie aby się nie zestarzała jak jej poprzedniczka ;)

Niedługo kolejne inspiracje kwiatowe :)

Pozdrawiam wiosennie,

Szerit :)




2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bratki :)
    Ale ja się pytam, gdzie jest moja (a właściwie "dla nas") kartka styczniowa?! ;)
    I jeszcze ciekawi mnie, jak się nazywa czcionka, której tutaj użyłaś...
    P.S. Zaktualizuj sobie strefę czasową, bo jesteś 8 godzin do tyłu :P

    OdpowiedzUsuń