sobota, 17 maja 2014

Chrzest Majowy

Maj jest na prawdę pięknym miesiącem. Przyroda zdążyła się obudzić i jej rozwój nabiera tempa. Wszystko kwitnie. Zakwitły nawet róże, ale póki co tylko na moich kartkach ;) 




Zachodziłam w głowę "Jakby tu zrobić wosk na świecy?" I wymyśliłam! Na wykrojony wzór przyłożyłam ponownie wykrojnik i w miejscach, które powinny się wytłoczyć, nałożyłam specyfik do perełek w płynie. Myślę, że efekt jest mocno zadowalający.

 Wierzcie mi, ciężko było się z nią rozstać ;) Ale żeby nie zepsuć jej uroku wkładając jej do koperty, postanowiłam zrobić szybkie i skromne pudełko z okienkiem.

Karteczkę wykonałam z arkusza Usłane Różami II od Galerii Papieru, świeczkę wycięłam z UHKowych Owoców Lasu, dodałam różyczki i listki wycięte wykrojnikiem Joy! (od jakiegoś czasu jest moim ulubionym listkowym wzorem ;) ).

Podoba się?

Pozdrawiam ciepło,

Szerit :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz