czwartek, 1 maja 2014

Złote Gody

Uwielbiam śluby! 

Co prawda, swój miałam tylko raz (i niech tak zostanie! ;) ), ale bardzo często wspominam to wydarzenie. Za każdym razem z rozmarzonym uśmiechem. Podobny uśmiech pojawia się na mojej twarzy za każdym razem, kiedy robię kartkę dla Nowożeńców lub Jubilatów, którzy niejedną rocznicę mają już za sobą. 


Tym razem zostałam poproszona o stworzenie wyjątkowego tortu z okazji Złotych Godów. Zaproponowałam beż i złoto – żeby było tematycznie.  




Jedynym warunkiem było stworzenie miejsca, do którego można było schować prezenty (vouchery dla Niej i dla Niego. Żona dostała voucher do SPA, Mąż – do Car Spa ;) ). Zrobiłam więc złote koperty które wkleiłam na najniższym poziomie tortu.  



 Pomiędzy kopertami, na dnie, umieściłam kartkę dla Jubilatów, którą nieco łatwiej przechować dla potomnych niż ten okazały tort :)




Do stworzenia kartki wykorzystałam:
-UHKowy Mashroom,
- papierowe róże w różnych kolorach i wielkościach,
- kilka półperełek oraz
- wykrojniki: Marianne Design Lord & Lady, Xcut Nesting Dies Heart, Joy Bille's Flourishes Gałązka


Pozdrawiam ciepło

Szerit :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz